2015/02/18

Unelmieni koti

Nyt kun on tapahtunut pieniä askelia ison muutoksen suuntaan, niin olen alkanut miettiä meidän taloo isona kokonaisuutena. Sen mahdollisuudet pitkällä aikavälillä. Siitä aiheutuvat kustannukset, remontit, mahdolliset tulevat hampaiden kiristykset... Niin samalla olen tietysti miettinyt mahdollisuutta siitä että saamme itsellemme unelmiemme kodin rakennettua.

Millainen sitten on se unelmien koti? Olen jo joitain inspiskuvia tänne pistäny joskus erinäisistä talon osista, mutta tässä vielä kokonaisvaltainen kuva siitä miltä MUN unelmien KODISSA näyttäis:

Ydinsanat mitä käyttäisin omasta unelmien kodista olis: Turvallinen, Kotoisa, Kaunis, Valoisa.


ihana toi liitutaulu-taulu ja kaikki muukin tässä kuvassa on ihanaa <3

Makuuhuoneen pitää olla tyyni ja niin rauhallinen paikka että siellä rauhottuu nukkumaan hyvin .
lasten piirustusnurkka


mahdolliseen lasten yhteishuoneeseen ihana rakennettu parisänky :)

ihana tilava keittiö

vessaan tolla idealla pesuallaskalustetta, mutta puoliks toi pitkulainen :)


Ruokailu tila erikseen keittiöstä. Noin valosaa ei meille saada, mutta aina voi unelmoida!
Pienene aamupalapöydän ja penkin vois kuitenkin jättää keittiöön ikkunan eteen :P

Kodinhoito seinämä siistiks ja linjakkaaks.

lapsien repuille ja aikuisten kasseille omat naulat eteiseen
Saiko näistä kuvista hyvän idean siitä millanen mun unelmakotini olis?
Piha onkin ihan asia erikseen! Siitä ei pysty mitään kuvia lainaamaan pinterestistä, koska se on ainutlaatunen, oman kädenjäljen tulos. Siihen päästään sitten kesemmällä! :)

2 kommenttia:

  1. ihan pieni sisustusinnostus iski :D tulis jo kesä, saisit tulla laittaan meittinki pihaa :p

    VastaaPoista
  2. älä muuta sano! mulla on ideoita jo sun pihalle! :D

    VastaaPoista