2015/02/16

Ihana ystävänpäivä ja laskiaissunnuntai

Ystävänpäivä ei ollutkaan niin kiireinen päivä ku luulin, tai siis en pitänyt kiirettä :)
Aamusta lähdettiin torilta ostamaan graavilohta illan sushiateriaa varten. Tai siis minä kävin, pojat jäi jumittamaan valtavaan lumivuoreen keskelle toria :D



Sain ch:n letuilla houkuteltua pois vuorelta ihan hetkeks, kun se sit äkkäs jo uuden vuoren ja sinne oli päästävä heti, niin ettei edes trippi tai lettu maistunu!

Sit kotiin ja vähän makkarakeittoo naamariin ja päikkäreille. Mä lähdin sit suoraan siitä teatterille ystävänpäivä näytökseen kahvittamaan. Harmi kun en tajunnu ottaa kuvaa meistä, kun tein meille kaikille pienet juhla-tötterö- hatut kahvioon :)

Sitten kun teatterilta pääsin, niin oli nopea kakun kuorruttamisen aika. Ja kun mun äiti tuli hakemaan ystävänpäivä ritariaan (ch), niin mä ampasin ystävä kakkukahville ystävän luo.


 Kuvaajana näissä kakkukahvittelu-kuvissa  toimi Kaisa blogista kaisankaisan




Kakkukahvittelun jälkeen mua odotti sushikokki täydessä työn touhussa kotona :)
Tasajako töissä: mies teki sushit ja mä vein koiran lenkille :P
Sit valkkari pullo auki, sushit pöytään, kortin ja pienen lahjan vaihto ja leffa pyöriin!



Sunnuntaina aamuna kun lähdin koiran kans lenkille, aurinko paisto ihanasti, mutta oli tosi kylmä tuuli! Käytiin mun siskolla, ku oli ystävänpäivälahjat vaihtamatta. Mimi pelkää vähän rappusia... Ja rappukäytäviä, mut kyllä se rappuset sit hienosti tuli! :)


Täytyy aikaajoin käydä ihan vaan harjottelemassa rappukäytävissä kulkemista että päästään siitäkin pelosta. Toisesta pelosta pääsemiseen on kunnianhimoiset suunnitelmat! Vesi. Mimi ei mene veteen, se ei ole pennusta saakka uskaltautunut veteen menemään kun kerran pienenä pentuna hän ei uskaltanut, joten isäpuoli heitti sen veteen.. Kauhee pakokauhu toiselle tietenkin tuli siitä, ja traumat jäi. Mutta viime kesänä oltiin R:n vanhempien mökillä, missä on tosi matala järvenranta, ja kun käveltiin siellä ite, niin mimi uskalsi tulla pari askelta ihan itse sinne veteen! Olin ihan monttu auki kun R sai sen houkuteltua sinne :)
pikkuhiljaa! <3

Ja saatiin me laskiaispullaaki! Käytiin mun isällä saunassa ja pullalla ehtoolla. Puusauna on ihan parasta mitä tiedän, varsinkin perjantaisin ja sunnuntaisin :D en tiä mikä noissa päivissä sit oikein on..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti