2015/02/05

Korukokoelman uudet helmet


Olen nyt vasta alkanut itse ostelemaan itelleni koruja. Ja alkanut käyttämään niitä! :D
Ennen kun pisti jonkun kaulakorun kaulaan niin se unohtu siihen ja kätin sitä kuukaudenki putkeen.
Nyt olen ostellu uusia koruja ja ekan ikinä itse- rannekellon! :)



Espritin kello löyty timanttisilta alennusmyynnistä ihan herätestoksena! :D
Itseasiassa olin timanttisilla ostamassa R:lle rannekelloo ja kun löyty halvempi kuin mitä olin ajatellu budjetiks.. niin auttamatta silmät harhaili naisten rannekelloihin :D
Espritillä oli muutamia kelloja alennuksella ja iskin silmäni tänän valkoseen kaunottareen :)
Myyjän kans naureskeltiin et perhana kun tässä kävikin näin ;)


LOVE- kaulakoru tuli mukaan Tallinna reissulta :)



Tämä yllä oleva kaunotar tuli postissa pari päivää sitten <3
Amazonista muistaakseni ostin :)



Ja tämä tarttui mukaan muistaakseni H&M:n alemyynnistä Tallinnassa :)

Siinä muutamia koruja mitkä on todellisia HELMIÄ mun korulippaaseeni :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti