2015/02/18

Parhaiden ystävieni tarina

Multa löytyy kolme sydänystävää.
Tämä kirjotus on omistettu kahdelle heistä. Meidän omalle pienelle ryhmällemme: Pyhä kolminaisuus. (nimeä ei kannata ottaa kauhean hengellisesti... sen tarinan kuulette myöhemmin tässä postauksessa)

Pyhä kolminaisuus pitää sisällään: minut Heinin, Kaisan Ja Emilian. Toisinsanoen: Mopsi, Kasa ja  Manta.

Kaisaan tutustuin ekalla luokalla Linikkalan ala-asteella.
En muista tarkalleen miten esittäydyttiin, mutta en muista päivääkään ettenkö olis viettäny sitä kaisan kans. Ihan totta. Alotuspäivästä alkaen muistan kaisan,

ala-asteen kaverikuva :D


Ala-aste meni Spice Girls´in ryhmässä ja kaksin.. Ja jos jotkut olis saanu päättää niin yksin. Mua kiusattiin ala-asteella. Ja muistan erään rakkauskirjeenkin minkä meidän luokkalainen poika kirjoitti kaisalle jotenkin näin: "olet nätti, aletaaks oleen, miks olet heinin kaveri kun se on tollanen lauta eikä yhtä nätti ku sä" niin no.. Kaisa ei onneks totellu, vaan jatkettiin yhdessä murrosikään ja ylä- asteelle.
7-luokka on aikamoinen aika...
Tai no ylipäätään murrosikä on tytöille aikamoista mylläkkää, näin jälkikäteen tunnustaen.

Mä taisin olla meistä kahdesta se joka pölli ekan tupakan äitipuolelta ja poltettiin posuja piilossa jossain misä mahdollisimman moni kaveri näkis, eikä ainutkaan aikuinen.

Se oli kova juttu. Meidän mielestä kaikkein siisteimmät ihmiset siihen aikaan oli ryhmä nuoria vieremäläisiä ketkä kävi yhdessä välitunneilla tupakalla Bronxeilla (eräs rakennus heti koulun vieressä)

Ja sinne me päädyttiinkin. Mantan mukana. Ystävystyttiin, EN muista miten alunperin mutta seiskaluokalla se tapahtui. Manta toi meidän elämään Punk asenteen. Niinkuin musiikkimakuun uusia tuulia. :)


Ylä-aste lähti siitä oikein kunnolla lentoon ja alkoi mun oma kapina vaihe. Koulusta kyllä päästiin ja ihan kelpo arvosanoillakin jos muistan oikein, mutta koulun ulkopuolella hengailtiin kaupungilla millon missäkin nurkassa poltellen tupakkaa, jauhaen pask**a ja kuunnellen musiikkia. Se oli hauskaa aikaa :D Koottiin meille Jee Jee- porukka (klamydia) Minkä alkuperäseen kokoonpanoon kuulu mun muistaakseni Minä, kasa, manta, milla, miska, stondis, julkku, muska, riku?, mikke, paska ja joitain muita? Ei voi muistaa :D



Sitten mulla ja kaisalla alkoi ammatti-instituutin merkonomi linjalla koulu, ja manta opiskeli tammelassa artesaanipuolella. Tuli uusia tuttavuuksia, ei nähty enää niin usein.

amis ajoilta


Manta muutti pohjanmaalle  ja oltiin kirjeenvaihdossa tuo aika. Oli ihana lähettää ja vastaanottaa kirjeitä! :) Nostalgista ;)

Pohjanmaalta manta palasi onneks meidän keskuuteen tänne Forssaan <3
Minä ja manta ollaan ylpeitä pienen pojan äitejä, kaisa toimii ch:n kummitätinä ja tapaillaan tällä hetkellä aina sillon tällön yhdessä. Yleensä se on joku ystävänpäivä, tai halloween tai nimipäivät tai ihan vaan kun on asiaa kauheesti! :D

pääsiäinen 2014

pääsiäinen 2014

lauantai brunssi kesä 2014

halloween 2014

kaisa ja minä laivalla pari vuotta sitten :D


Ja tosiaan. Se Pyhä kolminaisuus on erään villen ansiota rippileiriltä (tähän se kaikki hengellisyys ja jeesustelu jääki) Manta ja kaisa istu eräässä pöydässä mihin olin menossa istumaan, mutta yks pojista ehti ensin, sano että tahtoo olla mantan vieressä (oli vähän pihkassa ehkä )
sillon ville huudahti jostain viereisestä pöydästä että "älä ny mee siihen, et kai meinaa rikkoo pyhää kolminaisuutta" (tai jotain siihen suuntaan)



Love you girls <3

1 kommentti:

  1. ihanaihanaihana! ihan vaan silmät kosteena luin tätä <3 oon maailman onnellisin että oot mun elämässä ja manta kans :) paljon rakkautta!

    VastaaPoista