2015/02/19

Tukan tuunausta



Oon perustyytyväinen tukkaani tällä hetkellä. Mutta tiedättekö sen tunteen että mitä jos vähän... KÄVIS KAMPAAJALLA? Kun olet myllännyt ja seikkaillut pinterestissä toinen toistaan kauniimpia hiuksia katsellen, tulee tukka-kateus! " Kyllä munki hiukset vois tolta näyttää" juu näin on...

kampaus minkä tein hätäsesti yks aamu ku kyllästyin perusponnariin

Mulla on se laittamis ongelma! Mun hiukset on lättänät. Ja kun tupeeraan, se ei pysy. Se ei vaan kertakaikkiaan pysy. Sillä tuli mieleen että kävisin kampaajalla pyörähtään ihan vaan ottaan muotoon leikkauksen. Ja ehkä vähän väriä... ja ehkä ihanat raidat. kato nyt! aina se menee näin :D
Mut siis mulle riittäis ensihätään ihan vaan kaunis leikkauskin. Hiuksiahan voi hoitaa kaikilla öljyhoidoilla ja naamioilla kauniiksi kotosalla.


Tollanen kaunis kerroksittain leikattu muoto on yksinkertainen ja kaunis. Sellasen ajattelin mennä leikkauttamaan. 




Jos aletaan väristä puhumaan, niin olen edelleen suklaanruskean kannalla. Tulen varmasti vielä joskus värjäämään tukkani taas vaaleaksi, mutta tällä hetkellä on edelleen brunette vaihe päällä joten silä mennään. Mutten ole tähän päivään mennessä oikein omistanu sellasta väriä minkä todella olen halunnu, Mulla on ollu kerran sellanen täyteläinen suklaanruskea väri päässä, mutta sillon ei taas ollu raitoja. Kaks yllä näkyvää kuvaa antaa vähän osviittaa siitä millasen tukan tahtoisin :)

No alotetaan vaikka sillä leikkauksellaki ensin ja katotaan sitten ! :D
Alla vielä muutama esimerkki eri kasvojen muodoista verraten julkkiksiin.


Seuraava postaus onkin vähän arkaluonteisempi, toivon, että otatte sen hyvin vastaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti