2015/07/24

New hair

Kampaajalla tuli käytyä. Nyt on tukka kuosissa viikonlopun reissua varten (ja loppukesää) :)

Mulla oli vaikeuksia päättää uudesta väristä. Haluanko vaaleampaa vai tummempaa... Kysyin R:ltä, ja mun siskolta mielipidettä ja molemmat puolsi vaaleempaa väriä. No, se ei vielä saanut mua päättämään kumpaakaan vaihtoehtoo joten marssin Katin luo näiden kahden kuvan kera:

pinterestistä
myös pinterestistä
No Katilla oli heti selkee visio kun se katto mun päätä :D

Tämä oli lähtötilanne:


Kati oli heti sitä mieltä että vaaleita raitoja vaan pää täyteen. Tummempaa voi sitten harkita loppuvuodesta kun kyllästyn tähän :)
Tältä lopputulos näyttää:

Heti kampaajan jälkeen.



Seuraavana päivänä.. vähän huono kuva!!
tyytyväinen olen <3 sain tukan jota olen miettinyt jo kauan!
toi kuva näyttää että tukka olis keltanen :O
Sitä se ei ole. Väri on pikemminkin vaalea. Ei missää nimessä kullan vivahteinen :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti