2015/07/15

Kesä(kö?)

Ihmiset nurisee kun on ollu kylmä kesä. Eihän mistään muusta enää kuulekaan ihmisten puhuvan kun säästä. Kun oli ne tasan kolme hellepäivää ja that´s it.

Mua ei sinänsä haittaa onko 25 astetta, vai 15 astetta, kunhan ei toppatakkia joudu kantaan kaapista päälle, niin hyvä on. Mutta mitä JUMALAVITA tolle lapselle kuuluu pukea päälle? Eilenkin pakkasin ch:n päälle pitkähihasen paidan, hupparin SEKÄ tuulitakin kun lähdettiin polkemaan tarhalle, itellä pitkät farkut (mustat), neule sekä topattu nahkatakki. Koska kun pyöräilläään tarhalle, en halua kuulla takaani pientä ääntä " äiti on kylmä". Ja sitten taas päivällä tulikin HUPS helle, ja muistelin ettei taida olla ainuttakaan t-paitaa tai shortseja pojalla repussa vaihtovaatteina... 

 Ja kun iltapäivällä haetaan niin on kauhee vaatepaljous tungettavana reppuun, kun onkin niin ihanan lämmintä taas. Onneks R haki ch:n eilen autolla tarhasta töistä päästyään, niin mulla oli yks vapaapäivä siitä pyöräilyreissusta, jolta kotiin päästessä, olen hiestä märkä, kiukkuinen ja tuskainen. Ei meillä mikään pitkä matka ole poljettavana. Mutta mulla on pyörän takana se 15 kilon paino höpöttelemässä omia söpöjä tarinoitaan ja selityksiään koko ajan (tuitui <3) Edessä pyörän korissa ch:n vaatteista repeemäisillään oleva reppu, ja lisäksi vielä oma lauku mikä hakkaa koko ajan etupyörän ja mun polven väliä, ja joinakin kauniina päivinä vielä kauppakassi toisessa sarvessa. 

En mä niin huonossa kunnossa kuitenkaan ole että tosta vielä saisin rasitusastmakohtausta tai hikikohtausta. Mutta se vastatuuli, mikä kuin taikaiskusta alkaa puhaltamaan kun tarhan porteista lähdetään kotiinpäin, ja tietyöt, jotka rajoittavat sitä että pääsisi sileää tasaista tietä kulkemaan kotiin. Jokaikinen töyssy ja kraateri (kuoppa) mikä on tuolla matkalla on rekisteröitynyt mun muistiini, mutten pääse väistämäänkään niitä. 
Tiedän että se kuoppa on tulossa, missä molemmat meistä hyppäävät puol metriä ilmaan mukavan terävästi, mutten pääse kiertämäänkään sitä, joten olen jo 600m ennen sitä kiukkuinen koska tiedän sen olevan edessä. :D 

En muista olisinko koskaan odottanut mitään niin paljon kun tänä vuonna kesälomaani. Joka alkaa 2 viikon kuluttua. Voi tuota autuutta kun ei ole kiire minnekään <3

 Kyllä se sieltä tulee... Ihan kohta...  Än yy tee....

Onko teillä kesälomaa edessä? Jos on, onko se jotain sellaista mitä koko perhe odottaa innolla?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti