2015/01/16

Kevättä JO rinnassa...




Toi auringonpaiste tekee kepposet.. Oon jo ihan jossain helmikuussa :D
Ja mikä on mulle sellanen ehdoton juttu, mikä kuuluu kevään tuloon, on tulppaanit:






Alkaa tekeen mieli ottaa siemenluettelot käteen ja suunnitella pihaa, tehdä suursiivousta asuntoon, ja saada jotain uutta sisustukseen, jotain kevään kevyttä :) No jotain uutta on jo tullu: eteinen plus aloin imuroinnin lomassa vähän niinku huomaamattani vaihtaa olohuoneessa järjestystä :D (näin tapahtuu aika usein)
Ja pihasuunnitelmaa olen tehny jo kesälle 2015 :D
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty! (tällä mä pyrin pääseen ku koira veräjästä välillä näitten mun inspiraatioiden ja suunnitteluiden kans )


Ja olen kasannu pientä vihkosta..




Sieltä löytyy ens kesälle jo suunnitelmia ja ehdotuksia, pihalla jo olevien kasvien kasvatusohjeita (lähinnä viiniköynnöksen, sillä perennapenkistä en muista edes kaikkia kukkia mitä siellä on)
ja inspiraatio kuvia- mistäpä muualta kuin pinterestistä kaapattuja! ;)


Eli ens kesälle on nyt ainakin ajatuksena Perenna penkin parannus, lisään multaa, kohotan penkkiä, ja teen siihen reunuksen. Plus ehkä siirtelen kukkasia vähäsen että kaikilla on tilaa kasvaa (kaikilla tarkotan pioneja :D )
Lisäks suunnittelin polkua pergolalle, ja jotain pergolan edustalle, jos ei muuta niin kankaan reunojen peittäminen, mikä pilkottaa pergolan jokaisen reunan alta koristekivellä/hiekalla.

Tähän tapaan. Tosin meillä reunat on suorat :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti