2015/03/15

Päiväkotikuvat

Tuli jo vähän aikaa sitten, mut sain nyt vasta aikaseks saada ne tänne :D
Kuvat otettiin päiväkodilla ammattivalokuvaajan toimesta jo helmikuun alussa. Hienot kuvat on mielestäni saanu :) Nyt jälkikäteen harmittaa etten hankkinu ch:lle tonne kuvaan jotain fiksumpaa paita :(
On se silti komee <3






Eikä tuo auta yhtään tähän mun vauvakuumeiluuni, että mun vauvani on jo noin iso...
Eikä oo enää pientä tuhisevaa ihanalta tuoksuvaa pakettia, mikä olis susta riippuvainen 24/7..
Mutta kuten oon jo monelle sanonu vastaukseks legendaariseen kysymykseen: " koskas ch saa pienen sisaruksen?" Meillä on ihanaa olla just näin. Ja mukavuudenhalusena ihmisenä, haluaa pitää pienen tauon tossa lapsiaiheessa, ja nauttia tästä "vapaudesta" mikä kasvaa lapsen kasvun kanssa samaa tahtia. On mahdollisuus saada tota taloo kuntoon, niin että vois edes joskus olla levollisin mielin siitä, eikä jatkuvasti mieti että miten toi kulma korjataan, tai että miten toi päivitetään omaan makuun sopivaksi ja käytännölliseksi...

Katsotaan mitä kesä tuo tullessaan <3

2 kommenttia:

  1. mun pääs poru ku katoin vähän aikaa tota ch:n viimistä kuvaa :D <3 on se niin ihana

    VastaaPoista
  2. Voi sua <3
    Mun tulee jostain tietystä ch:n ilmeestä tony mieleen :/

    VastaaPoista