2015/03/18

Koulua ja uus laite

Heips!

Mun opiskeluni tältä keväältä starttas taas! Opiskelen siis Taloushallinnon ammattilainen- tutkintoa oppisopimuksella Faktiassa. Näitä lähiopiskelupäiviä on huomattavasti vähemmän tänä keväänä, kun mitä niitä oli viime syksynä.
Tavotteena siis olisi että tutkinnon paperit on taskussa vuoden 2016 syksynä.
Ja tosiaan viime syksynä (2014 elokuu) alotin opiskelun.

Ja viime syksynä starttasin tän koulutuksen niin ahkerasti, että tälle keväälle on vähän väljempi kurssi suunnitelma. Mun tutkintooni kuuluu kolme ns. pääkategoriaa: Palkanlaskenta, ostoreskontra ja henkilöstöhallinto. Viime syksynä tuli hoidettua pois alta melkein kokonaan palkanlaskenta (tästä puuttuu näytöt jotka suoritan tämän vuoden marraskuussa), ja hieman henkilöstöhallinnon opiskeluita. Tänä keväänä on kirjanpidon perusteet (lähinnä täyttö kurssina), taulukkolaskenta ja perintää. Joten ens syksylle jäis enää ostoreskontra ja loput henkilöstöhallinnan opiskeluista.



Nää lähiopiskelupäivät on kivaa vaihtelua arkeen :)
Tää on ihanaa kun opiskelu on tällasta, missä sulla on vastuu siitä että opit. Ja sulla on vastuu siitä että pysyt aikataulussa. Niin sanottua aikuismaista opiskelua! :D



Tosin nyt ahdistaa entistä enemmän kun en ole vieläkää raaskinut ostaa itselleni kalenteria...
Ja mulla on oltava käsinkosketeltava sopivan kokonen kalenteri, mihin kynällä kirjotan menoni ja muistutukseni. En halua käyttää puhelimen kalentia. Oon vähän vanhanaikanen tässä suhteessa :D
 Musta tuntuu että kun mulla on kalenteri, pystyn olemaan tuottavimmillani.
 Kuulostaa typerältä, mut en osaa selittää sitä muuten! :D


P.S. Mulla on uus puhelin!!!
Vihdoin saan tännekin parempilaatusia kuvia,. Enhän mä noista kuvista olekaan ku ikuisuuden jo valittanu :D




puspus!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti