2014/11/03

Makuuhuoneeseen uutta


Makuuhuone on vähän ku joku pyhättö mulle, en päästä sinne ihmisiä ku vilkaseen (yleensä koska siellä on omasta mielestä liian sekasta) ja se on oma pieni maailmansa ylemmässä kerroksessa, missä ei muuten vietetä aikaa kun nukutaan :) Se on siksi vähän arka paikka esitellä sitä, mutta nyt olen niin innoissani makuuhuoneen kohotuksesta että oli pakko!

Olen ollut jo pidemmän aikaa niin ahdistunut siitä paikasta. Se on ollu sekasin, vaatteet hujan hajan ja jotenki tylsä, täynnä tavaraa yms yms.. MUTTA pääsin ikeaan ;)
ja siitä se idea sitten lähti...

Oon jo kauan halunnu yöpöydät makuuhuoneeseen, ja tosiaankin kaksin kappalein, kun on tähän asti ollut vaan yksi vanha citymarketin alesta joskus miljoona vuotta sitten ostettu tumma yöpöytä.
Ja sänky ollut seinässä kiinni toiselta puolelta kun on näyttäny ettei mahdu siirtämän sänkyä niin että mahtuis toisellekin puolelle yöpöytä ja silti pääsisi sängyn ohi kulkeen "vaatehuoneeseen" :D

No, ratkaisu löytyi: Käännetään sänky toisin päin! mahtuu oleen (nippanappa) niin et mahtuu molemmin puolin yöpöytä JA silti mahtuu ohi käveleen. ja huoneesta tuli heti paljon parempi! Lakanoiden vaihto ja kunnon siivous päälle, plus parin pöydän siirtäminen ympäriinsä niin VOILÀ!!

Rakastuin ikean kuvastossa oleviin Hemneksen siroihin valkoisiin yöpöytiin. Lisäks otin kaks KASSETT -mustaa säilytyslaatikkoa yöpöytien alatasolle, jotta saisi hiukan enemmän säilytystilaa :)

huoneesta löytyy pieni porinmatti, mikä toimiiki, mutta on vaikee lämmitettävä, koska jos polttaa kaksikin puuta siellä, niin muuri lämpii niin paljon ettei makuuhuoneessa pysty nukkumaan...



Papan tekemä kiikkutuoli mulle joskus 20-vuotta sitten, ja nyt se on mun lapsellani :)
siinä ne yöpöydät nyt on <3 just asennettuna :)




Lisäks olen halunnu jotain seinille, tai edes yhdelle seinälle. Kun isot valkoiset tyhjät seinät on vähän kylmän oloset... Pyysin kaverin tulemaan meille maalamaan nämä ihanat linnut jollekin seinälle :) 
Tosin en ole ihan varma meneekö linnut makuuhuoneen seinälle, vai eteisen seinään. Kauniit ne on joka tapauksessa! Ja Ikea:sta löytyy nämä siis sisustustarrana :)






Seuraavaks kurkataan Halloween iltaan, mikä oli 1.11. tyttöjen kans, ja olin järjestäny niille pari ylläriä ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti