2014/12/04

Loppukiri ja kropan valmistelu

TIETYSTI tajuan että olen menossa vähissä pukeissa ihmisten eteen mallikeikalle vasta kolme päivää ennen itse tapahtumaa ja siitä lähtien kauhee paniikki ja stressi ulknäöstä...
Luojan kiitos olen suht koht tyytyväinen kropan muotoon jo valmiiks, (tosin kahtena iltana peräkkäin jumpannu hiki päässä ch:n huoneessa kun ,ch on jo yläkerrassa nukkumassa jo :D)
Ostin tekoripset, ja tekokynnet, ja hiusten pidennykset ja itseruskettavan kosteusvoiteen... VOI LUOJA... miten niin olen epätoivonen...?

No, päivettävää kosteusvoidetta olen pistänyt nyt kerran, ja to iltana kävin ninan  (toinen malli) luona pistämässä toisenlaista tököttiä itteeni, minkä tarkoitus on tasottaa iho näyttelykuntoon.

Tekoripsi- tupsuja pistän kyllä perjantaina, mutta tekokynnet varmaan jää, omatki on ihan söpön pitkät, onpahan sitten ostettu kynnet valmiiks kun sellasia tarvii, olihan ne kuitenkin alessa! :D


Itellä ei nauharipset pysy, ammattimeikkaaja kerran kokeili ja totesi että on mahdotonta :D Itse en siis ole ikinä kokeillu, mutta uskon kokeneempaa ja ostan suosiolla tupsuja, ja on nää ihan helpot pistääki :)

ranskalainen manikyyri on mun suosikki kynsien lakkauksissa (arjessa siis)
Lumene natural bronze- kevyesti päivettävä kosteusvoide on se minkä ostin. Sitä on tosi helppo levittää! tykkään tykkään! Ja esim mahasta sen  värin muutoksen huomaa jo ekan kerran jälkeen! :) 



Kun käytiin keskiviikkona sovittamassa alusasuja ja rintaliivejä ja pikkuhousuja yms, niin kauhistuin mun kintuista, hyi hitto! ne oli kyllä niin kamalan näköset joka paikasta ( siellä oli tosi brutaali valkin sovituskopissa). Oli kirjavat, laikukkaat, höllyvät ja vaikka mitä kaikkee. Ja mikä pahinta tässä mun stressissä; musta nina on mua paljon paremman näkönen, niin sekin hirvittää että ollaan jossain kohtaa vierekkäin tai edes parin metrin päässä toisistamme. Kauheeta olla sellasen virheettömän kropan vieressä vertailukohteena! <- tämä oli eka ajatukseni. Mikä meidän naisten ajatusmaailmaa oikein vaivaa? Nyt olen jo toipunu siitä itseni aliarvioimisesta ja mollaamisesta. Yksinkertainen neuvo itelleni: Älä katso peiliin. 
Siinä se pahin kriittisyys iskee, mutta kun pistän kauniin vaatteen päälleni, ja olen pistänyt tukan ja meikannut naamani ja meikannut jopa nuo koipeni, niin väkisin on kauniimpi olo. Kunhan vaan vältän peiliin tuijottamista :D


Näiden videoiden tahtiin olen kotosalla jumpannut. Tykkään Jillianin videoista, koska a) joka kerta kauhee hiki ja joka paikkaan koskee viimeistään seuraavana päivänä  b) tuloksia näky ainakin itellä hyvin lyhyessä ajassa  c) ohjelmaa pystyy painoilla jatkamaan ja muuntelemaan omanlaiseksi.





Ei muuta kun kokeilemaan! :) Kommenttia perään, että miten itse pidätte itsestänne huolta, ja jääkö teillä jonnekkin valmistautuminen viime tippaan?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti