2015/05/26

Ta**oo Kuume!!

Se on palannut. Eikä mikää vauvakuume! Vaan tatuointi, niinkun eräs kanssabloggaajakin kirjoitteli. Vaan tatuointi kuume. Aloin haaveilemaan omasta pienestä ilosta, mikä olisi melko suuri tatuointi. Ja REITEEN! Mutta... en ole vielä saanut kasaan sellasta kuvaa minkä ehdottomasti haluaisin. Haaveilin ja selailin pinterestiä läpi. Ja joitain sieltä löyisnkin. Mutta kaikissa kuvissa on jotain mistä pidän, ja sitten taas jotain mistä en pidä. ELI tuleva tatuointini tulee olemaan jonkun piirtämä, ja sellainen jollaista kellään muulla ei ole.

Miksi haluan tatuoinnin? Ja miksi juuri reiteen?
Koska se tuntuu oikealta. En ole koskaan halunnu esim sitä että on joka puolella yksittäisiä pieniä kuvia kropassa, tai sitten sitä että on koko kroppa täynnä kuvaa. Tai sitä että nää kaks tatuointia jäis mun kohdalle ainoiksi...Toisinsanoen: Mä vaan haluan! :) Se tulis mun mielestäni näyttämään kauniilta. Ja kaunistais mua samalla ;)

Tässä on ihaninta se kun noi kukat on saatu vaikuttamaan valkosilta :)

Tää on vaan joka kantilta kaunis kuva. Se on musta. Siinä on isot kukat ja se jatkuu lantioon asi

Tääkin on hieno se nköynnösmäisyyden takia.

Kaunis tekstikin olis hieno yläreidellä!

Hieno idea toi pitsimäisyys. mutten tykkää et se on samaa koko jalan osuudelta

hienot värit= eli mustaa ja harmaata :D 

Tää tapa millä kukat on tehty on hieno. Tulee mieleen joku vanha kukkatapetti. 

mun lempikukkkaset puutarhan puolelta, ja tehty tosi kauniisti! 

Täytyy käydä piirtämistaitoisen kaverin luona kahvilla joku päivä ja vähän koittaa sen kans suunnitella sitä kuvaa.

Lisäks! Joskus tulevaisuudessa ajattelen että millanen olis täydellinen määrä tatuointeja mulle:
Nilkassa oleva teksti.
Vasemmassa lavassa oleva sulka ja linnut
Vasemmasta lavasta jatkettu olkapäähän ja käsivarteen.
Oikeessa reidessä/lantiossa joku kaunis isompi kuva

Tässää inspis kuvaa käsivarresta. Ei ton alemmas ainakaan sitä kuvaa. toi olis just sopiva!

Ja se riittäis! ... Ihan tosi...! :D

p.s. mä tiedän että tää tatuointi kuume nosti päätään kun hommattiin R:lle sen synttärilahjaks sitä tatuointi rahastoo... perkl :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti