2015/05/08

IP

Eli Isältä Pojalle... On ensi syksyn näytelmä, mikä alkaa pyörimään Forssan Teatterissa... ja mä oon mukana... ja mun äiti on mukana... ja aivan huippunäyttelijöitä on mukana!!



Kesällä luetaan vuorosanoja ja opetellaan niitä ja syksyllä alkaa jakso, joka hieman pelottaa ja samaan aikaan oon valtavan innoissani siitä. En malta odottaa! Harjotus jakso, jolloin tulen siis melkeinpä asumaan teatterilla...
Jollon en ehdi viettään ch:n kans aikaa varsinkaan arki-iltasin niin paljoo kun normaalisti :/

Harjoituksia on 3-5 viikossa ja tätä jatkuu noin 2 kk...
Mutta olen halunnut tätä pitkään, ja musta tuntuu että mun on päästävä tekemään tämä.  Ja olen varma että mun perhe ja tärkeimmät ystävät auttaa sitten siinä ch:n kanssa tuona aikana.

Mutta tuo kaikki on sitten vasta syksyllä! Kesä on vielä ensin ja siitä nautitaan täysin rinnoin! :)
Nautitaan auringosta, grilliruoasta, uimarannoista, veneilystä, mökkeilystä yms!
mahtavaa <3 Lisäks pääsee taas yhden askeleen eteenpäin meidän pihalla tänä kesänä.
Joka kesä puutarha kasvaa  kehittyy taas eteenpäin siihen unelmapuutarhaan mikä siitä on hyvää vauhtia tulossa <3

Ch:n kirsikkapuu kasvaa joka vuosi, ja tekee joka vuosi enemmän satoa. Pergola sulautua ympäristöönsä pikkuhiljaa, ja se toivottavasti saadaan valmiiksi tänä kesänä :) Aitataimet kasvaa ja pulskistuu joka vuosi enemmän ja tuovat kohta sitä kaivattua näkösuojaa ja raja-aitaa :)

Tällasia ajatuksia tällä kertaa.



p.s. piti pistää arvonta pystyyn, mut sit ajattelin et eihän tänne muutenkaan kukaan ikinä kommentoi, joten se olis vaan noloo arpoo mun yhdelle ainoolle kommentoijalle voittoa :D samantien voisin kiikuttaa sille lahjan jo siitä että se kommentoi <3
Mitä luulette, jos laitan arvonnan blogiin... kiinnostaako ketään?

1 kommentti:

  1. laitat vaan ja tyrkytät sitä sit facessa yms nii ihmiset varmasti osallistuu :) ja jos ei osallistu, nii voit tuoda sen palkinnon sit suoraan meille ;DD

    VastaaPoista