2013/04/01

työtä?

Pahoittelut niille jotka mun blogiani lukee, sillä tietokoneen netti on pois pelistä, ja mun puhelin on sen verran anttiikkinen etten sillä pääse kirjoittelemaan. Joten tänne kirjottaminen on sen varassa kuinka kyläillään pienen miehen kans niin et pääsen tietokoneella käymään :)

Elämä alkaa pikkuhiljaa rullata :) Poika kasvaa, talon sisustaminen työn alla, ja mulle ehkä työpaikka tiedossa. Murullahan on jo monta vuotta ollu vakityö :) Olen kamalan innoissani siitä työpaikasta. 2 paikkaa jota haki 145 ihmistä ja 6 valittiin haastatteluun ja mä olin yks niistä :) Ja haastattelusta jäi hyvä fiilis, sellanen olo et mut valitaan siihen paikkaan :)  Mut ei saa toivoo liikaa!

Christian kasvaa koko ajan, nyt 10kk mittarissa ja kova into päästä kävelemään :) Nousi tukee vasten seisomaan jo 2 kk sitten ja kävelly tukee vasten melkein siitä lähtien. Nyt on kova etunoja kävellessä kun pidetään kiinni :) Kaks sanaa jo osataan sanoo ja ymmärretään ne. Taputtamaan ja heiluttamaan opittiin noin viikko-kaks sitten :) Ja suukotetaan äitiä usein :) <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti