2013/04/11

Suunnittelu jatkuu..

Christian 1v <3

Pääasiassa:
- Haluan juhlat pitää tässä kotipihalla. Aikeissa on että hommataan juhlateltta tai kaks. (Nimenantojuhlissa oli juhlateltta lainassa, mutta jotenkin tuntuu että nyt ei yksi riitä)

- Tarjottavaks haluaisin kaikkee ihanaa :D Kakkua, kuppikakkuja, cakepopseja, piirakkaa, pikkuleipiä jne jne. Mutta koska budjetti on niin pieni ja suurin osa tarjottavista täytyy tehdä itse, niin täytyy varmaan vähän karsia tota listaa pienemmäks :D

- Vieraslista paisuu järjettömän suureksi, jos saan pitää pääni ja kutsua kaikki :D Ihan typeräähän se on, mutta olis ihanaa että kaikki ihanat ihmiset olis paikalla juhlimassa meidän kans. Aluks se pysy vielä hallinnassa. Ajattelin että kutsuu lähisuvun, kummit ja muutama kaveri lapsineen. Mutta sitten ajattelin et haluan molempien koko suvun sinne, kavereita lapsineen vauvakahvilasta ja kaikki ketä vaan haluaa tulla :D Mutta se jää nähtäväks kuinka paljon ihmisiä kutsutaan :)

- Ohjelmasta ei ole mitään hajua! Haluaisin että olisi jotain, mutta millanen ohjelma soveltuu yksivuotiaan syntymäpäiväjuhliin? Kaikki lapset ketä kutsutaan on melkeinpä alle 2 vuotiaita, joten ei mitään ihmeellistä tarvii olla. Ja mieluiten jotain sellasta ohjelmaa mikä on aikuisille JA lapsille.. jos sellasta on :D



Kertokaa hyviä ideoita ja tarinoita miten EI kannata tehdä :)

Hyvää huhtikuuta kaikille!



2 kommenttia:

  1. Joku muukin pohtii samaa kun minä. Mä oon ihan pulassa kun ipana täyttää 1v kahen viikon päästä että mitä ihmettä mä teen :D En oo koskaan ollut näin pihalla yksistä synttäreistä!

    *mun blogini http://aitinaomanlainen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista! Yleensä olen kans innoissani kaikkien juhlien suunnittelemisesta ja toteuttamisesta, mut nyt olen lähinnä paniikissa :) Nyt on sentään jo jotain hankittu mutta vielä on paljon tekemättä. Onneks on aikaa vielä kuukausi. Teilläkin on siis vaiheessa vielä? :)

      Poista