2013/04/23

ihotautilääkärillä

Kävin siis maanantaina ensimmäistä kertaa ihotautilääkärillä. Vaikka mullakin on tota atooppista ihottumaa ollu jo monta vuotta, noin 9 vuotta? Voi luoja oonko kestäny sitä noinki kauan! En ole siis käyny muutakun terveyskeskus lääkärillä hakemassa kortisoni rasva reseptejä.. Ja perusrasva reseptejä.
Muutaman kerran iho on ollut niin kamalassa kunnossa että olen vaan itkeny kotona että mitä teen.. Kun rahakin on tiukalla, että mielummin tuhlaa sen ruokaan ja poikaan ku rasvaan, ja olen ite kärsiny sit.

En jaksa laskea kuinka monet lakanat on veri pisaroissa, kun olen öisin raapinu itseäni huomaamatta.
Ja iho kiristää, kirvelee, kutiaa... Kamalaa. Ja mun pahin pelkoni on että
christian saa tän saman ihottuman.. Mutta tosiaan. Sain lähetteen ihotautilääkärille, tänne forssaan Ja se aika oli maanantaina, Sain kamalan kasan rasva reseptejä :D Ja alotettiin valohoitojakso, Olin sit heti lääkärin jälkeen valohoidossa, viereisessä huoneessa ekaa kertaa. Kaapissa seistiin 18 sekuntia :D
Ja tänään on toinen kerta. Eli siis niitä on kolme kertaa viikossa. Toivottavasti se auttaa.

 

Ja tänään mun äiti tuo chrisun synttäri kutsuihin teksti osan, jotka hän tulosti työpaikallaan :) Pääsen vihdoin tekemään christianin kutsu kortit!! :) On ollu kamala into päästä askartelemaan niitä. 

Samoin on ollu kova into päästä pihalle puutarhaa hoitamaan :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti