2014/06/23

Koekuvaukset

Olin siis viime viikon keskiviikkona haastattelussa ja koekuvauksissa helsingissä, johon mut oli pyydetty sinne lähettämäni kuvan perusteella.
Ja se meni hienosti! Otettiin kuvat, käytiin ne kuvaajan kanssa läpi ja sitten juteltiin virallisemmin että mihin hänen mielestään musta on. Oli siellä aika paljon firmoja mihin mua vois kuulemma laittaa eteenpäin :)!!

Joten ensimmäinen askel, Kansion tekeminen.



Kuvaukset on nyt perjantaina, missä otetaan musta 12 erilaista käsiteltyä mallikuvaa, joista kasataan mulle mallikansio. Ja sillä aletaan mua sitten mainostamaan.

R lähtee mukaan perjantaina, siellä menee melkein koko päivä.
Vähäsen jännittää vatsanpohjasta kun ajattelen sitä, mutta sopimus on tehty, toimistosta toivotettiin mut tervetulleeks, ja kuvaaja kommentoi muistiinpanoihin mun kohdalle: "Klassisen kaunis"

NÄILLÄ MENNÄÄN!

Kokeillaan siis jospa jotain lisätienestiä yksittäisistä keikoista tulis :)

Ja ens lauantaina on sitten R:n serkun häät, joihin pitäis keksiä jotain päällepantavaa... Joku mekoista pääsee siis käyttöön pitkästä aikaa! ;) Esim se beige mitä en oo vielä missään käyttäny :)
Sit vois kokeilla jotain ihanaa lettikampausta sinne :)




Peukut pystyyn perjantaista, että kaikki menee hyvin, ja että olis hyvä ilma niin tarkenee ottaa ulkokuvat! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti