2014/04/23

Matkakuume!




Apua!
Jänskättää :) Enää 11 päivää ja lädetään reissuun!! Koko perheen kanssa. Se mua kai eniten jännittääkin että miten sen christianin kanssa menee :) Hyvin kai. On meitä sen verran porukkaa lähdössä kuitenkin :) Minä, R, Ch:n lisäksi lähtee mun äitini, sisko ja paras ystävä ja yks serkkulikkaki :)



Viikko rentoudutaan ja nautitaan Rethymnonista 3km päässä hotellilla meren rannalla :)))))

En malta odottaa! Siitä on niin pitkä aika kun oon viimeks ollu ulkomailla. Olikohan viimeks thaimaassa 4 vai 5 vuotta sitten. Voi siitä kauemminki olla. Ei muista :)
 Tein jo listan että mitä täytyy ottaa mukaan, ja kattelin et otanko ison vai pienen matkalaukun ja mihin kaikki pakataan yms yms.
Melkein tekis mieli alkaa jo pakkaamaan :D




Aaaaah, sielu lepää ku kattelee jo noita kuvia! Ihanaa lähtee :)
Ja just näiden ihmisten kans ku lähdetään :)

Siellä päästäänkin sitten juhlimaan mun synttäreitäniki. Kivaa! :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti