2014/08/14

Pergola valmistui!

Viime viikonloppuna perjantaina kilistettiin kuohuviinillä kun saatiin pergola valmiiks (R, mun isä ja mun isoveli sai sen valmiiks to-pe aikana kun mä olin töissä)
Mut anyway :)


Jeee, ei muuta kun illanistujaisia suunnittelemaan! :D

- Sushi ilta
- Raglette ilta
- Rapujuhlat

yms yms... ;)
Siinä se on!!
Vähäsen se on vielä karun näkönen, mutta kunhan saadaan kasveja ympärille, ja viiniköynnös kasvaa tuolla kunnolla joka paikassa muutaman vuoden päästä, niin jo on parempi ;)

Viiniköynnös taimi on jo ihan hyvin lähtenyt, mutta vielä kestää ennenkun se on oikein iso :)


Nyt pitäis löytää sellaset nätit valot vielä sieltä pergolan katosta roikkumaan..

Tähän tapaan noi valot
Ja vielä on ostamatta sohvakalusto sinne pergolaan :)
Ruokapöytä siellä jo on, Vanha ovi missä on lasi päällä.
Mutta pöytään ei ole löytynyt sopivia jalkoja oikein vielä mistään...



Mutta onneks tehtiin siitä tarpeeks iso että mahtuu ruokapöytä JA sohvaryhmä saman katoksen alle :)



Sitten R innostui tekemään vielä meille uudet rapusetkin lankuista mitä jäi pergolasta yli! kyllä nyt pyörii :P



Nyt täytyis vaan saada sitten siivottua pihaa niin että kehtaa pyytää ihmisiä ihastelemaan näitä miesten taidonnäytteitä :)


Tein testinki et millanen puutarhapersoona olen katso Täältä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti